maanantai 12. toukokuuta 2008

4. Osa - Totuus paljastuu

Ja eihän siitä tietystikkään hyvää seurannut. Petteri suuttui uskomattomasti Sakelle.
- Irti mun naisestani, sika!

- Voi kuule.. Miksi mä sua tottelisin? Sakke kiusasi Petteriä.

- Koska muuten käy huonosti!

- Ai sä uhkailet vai, lättyyskö haluat? Amirah on mun, sun on turha toivoakkaan enään mitään teidän suhteeltanne. Sä hylkäsit sen täysin.

- Enkä hylännyt! Amirah on mun ikuisesti, ja sen kertoo tämä sormus mun sormessani!

- Petteri, anna olla! Susta ei ole aviomieheksi, sä oot koko tän ajan vain tehnyt omia juttujasi, etkä ole huomioinut mua! Mä jätän sut Petteri, mä jätän sut! Lähetän paperit huomenna, mee vaikka motelliin.

- Amirah älä.. Entä vauvat? Petteri kysyi sotkien asioita.

- Mitkä vauvat!? Sakke puuttui asiaan. Vastausta hän ei saanut, mutta taisi tajuta asiat itsekkin.

- Ei, sä et voi, Petteri käveli kauemmas. Todellisuudessa oli Petterin mielestä pienoinen helpotus ettei hänen tarvinnut enään juoksennella Amirahin käskyn mukaan, mutta ei hän ihan tätä toivonut. Amirah sen sijaan oli onnellinen että sai viimein tehtyä sen. Petterin töistä hankikimilla rahoilla talosta oli saatu tällainen, mutta Saken muutettua Amirahin luo talosta tuli..



.. tällainen.
Amirah luki lehdestä, että liikunta tekee hyvää tulevalle lapselle, ja niimpä hän pyysikin Saken valmentamaan häntä. Ja tietysti Sakke suostui.
Myös kakku teki sikiöille lehden mukaan hyvää, joten toki sitäkin oli valmistettava. Amirahin ensimmäinen kakku tosin paloi pohjaan, mutta mitäpä siitä, kun energiaa ja aineksia riitti. Ja sai se Amirahkin lopulta tehtyä kunnon kakun.
Ensimmäisen yhteisen yönsä Sakke ja Amirah viettivät varsin kiemurassa. Välillä mietityttää, miten tällä tavalla voi ikinä syntyä lisää 2. sukupolven edustajia? Sakke kaipaa todellista muodon muutosta. Valitettavasti pelini joskus olleen uudelleen asennuksen takia puolet ladatuista hiuksista katosi, ja jäljellä ovat vain nuo samat outoukset kuin Petterillä, mutta lupaan hankkia uusia hiuksia tuota pikaa.

Amirahin herättyä häntä odottikin yllätys. Ja mitenköhän käy..?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva :>> "juu sinne en sitten nyt vastaakaan. onpas hassua (:. joo mutta kyllä käy, mutta tiedoksi että niinkuin sivuillani lukee, jouduin poistamaan LC:ni, mutta teen pian taas uuden kun oon saanut ladattua enemmän." kirjoitin vieraskirjaan noin. eli linkitin sut mutta niinkuin kirjoitin, jouduin loepttamaan LC:ni, mutta teen pian taas uudelleen toisen, kunhan kerkiän latailla!

Anonyymi kirjoitti...

Mainio legacy, vähän pitempiä osia vaan toivoisin, ihanan persoonallisen näköinen aloittaja, mutta kuitenkin niin kaunis :)